Müügijärgne tugi ja hooldus

Paigaldatud süsteemide töötamise tagamiseks ja kliendi vajaduste rahuldamiseks pakume kiiret tuge ja hooldust nii distantsilt kui ka kohapeal.

Teenusleping

Kõik vajalikud teenusetasemed saab valida teenuslepingus. See leping tagab teenuse püsiva kvaliteedi, kuna lepingut jälgitakse pidevalt ja vastavalt vajadusele tehakse kliendile ettepanekuid muudatuste sisseviimiseks.

Klienditugi

Meie klienditoe meeskond saab lahendada paljud probleemid distantsilt, säästes selliselt nii aega kui vahendeid. Pakume lõppkasutaja tuge ja ööpäevaringset monitooringut, mis saadab teabe meie klienditoele. See võimaldab igat probleemi esmalt eemalt analüüsida. Samuti võivad meie kliendid kasutada kliendiportaali, kus saab uuendada teavet ja luua hooldusajalugu, mis võimaldab objektile saabuvatel töötajatel näha seadmete kohta kogu vajaminevat infot.

Väljakutsed

Meie klienditoe meeskond saab lahendada paljud probleemid distantsilt, säästes selliselt nii aega kui vahendeid. Pakume lõppkasutaja tuge ja ööpäevaringset monitooringut, mis saadab teabe meie klienditoele. See võimaldab igat probleemi esmalt eemalt analüüsida. Samuti võivad meie kliendid kasutada kliendiportaali, kus saab uuendada teavet ja luua hooldusajalugu, mis võimaldab objektile saabuvatel töötajatel näha seadmete kohta kogu vajaminevat infot. Kui probleeme ei ole võimalik kaugjuhtimise teel lahendada, pakume objektil remontimist ja juhtumi lahendamist. Samuti võite saada Hansabilt kõik vajalikud varuosad. Pakume kohapealset seadmete või varuosade vahetamist.

Hooldus

Hansab pakub seadmetele regulaarset testimist ja puhastamist. Meie regulaarsete külastuste käigus anname me ka nõu, kuidas seadmete eest hoolt kanda, et tagada parem töökvaliteet.

Kvaliteet

Kõrged kvaliteedistandardid on meile tähtsad - Hansabil on nii ISO 9000 kui ka ISO 20 000 sertifikaadid. Organisatsiooniliste tegevuste kvaliteedi tõstmine on meie ettevõtetes pidev.