Ostujuhis

Ostu vormistamine
Kõikide toodete hinnad on toodud koos käibemaksuga. Valige tootekataloogist omale sobiv toode ja kogus ning vajutage nuppu "LISA OSTUKORVI." Seejärel avaneb ostukorv. Kui soovite ostukorvi tooteid veel juurde lisada, vajutage nuppu „JÄTKA OSTMIST“, kui soovite ostu sooritada, vajutage nuppu „VORMISTA OST.“ Avanevas aknas saab sisestada oma andmed. Tärniga tähistatud väljad on kohustuslikud. Kui soovite, et kauba kohaletoimetamise andmed oleksid erinevad, kui maksja andmed, märkige ära kastike „Läheta erinevale aadressile“ ning vajutage nuppu „JÄTKA.“ Täitke vähemalt kohustulikud väljad ning vajutage jälle „JÄTKA.“ Seejärel avaneb aken infoga kohaletoimetamise viisi ja hinna kohta, saate valida, kas saadame kauba kulleriga, Omniva pakiautomaati või tulete ise kaubale järgi. „Tellimuse ülevaade“ aknas on toodud andmed kogu tellimuse sisu ja maksumuse kohta ning kui olete kindel, et soovite ostu sooritada, vajutage nuppu „ESITA TELLIMUS.“

Kauba eest tasumine
Kauba eest saab tasuda läbi pangalingi või tellimuse kinnituse alusel ülekandega. Peale tellimuse esitamist saadetakse sisestatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus. Tellimuse kinnitusele on märgitud AS Hansab pangarekvisiidid, kuhu saab makse sooritada. Selgituse väljale märkige oma tellimuse number. Palume tasuda 5 päeva jooksul, peale seda tellimus tühistatakse ning ostu sooritamiseks tuleb ost uuesti vormistada. Originaalarve saadame / anname kaasa koos kaubaga.

Kohaletoimetamine ja saatekulu
Kui tellite kauba kulleriga või Omniva pakiautomaati: Peale arve tasumist saadetakse tellitud kaup 5 tööpäeva jooksul kulleriga kauba saaja aadressile või soovitud Omniva pakiautomaati. Juhul kui tellimuse täitmisega peaks minema rohkem kui 5 tööpäeva, võtame teiega kindlasti ühendust. Saatekulu on üle Eesti 5 eurot, mis sisaldab käibemaksu, Omniva pakiautomaati on saatmine üle Eesti tasuta. Kui soovite tellida kaupa väljapoole Eesti Vabariiki, saatke kiri e-postiga sales@hansab.ee ja lisage toodete nimetused ja kogused, misjärel saadame hinnapakkumise koos transpordikalkulatsiooniga.
Kui soovite ise kaubale järgi tulla: Kui valite tellimust tehes, et soovite ise kaubale järgi tulla, saab kauba peale arve tasumist ning e-postiga kinnituse saamist kätte meie Tallinna kontorist, Keevise 11. Oleme avatud E-R 9.00-17.00. Kaasa võtke väljaprinditud tellimuse kinnitus, kui printimisvõimalus puudub, siis jätke meelde tellimuse number.

Garantiitingimused
Garantiitingimused on toodud Hansabi põhilehel:http://www.hansab.ee/et/garantiitingimused

14-päevane tagastusõigus
Vastavalt Eestis kehtivale Võlaõigusseadusele võib klient e-poest tellitud kauba 14 päeva jooksul tagastada. 14 päeva algab päevast, mil kaup on kliendile kohaletoimetatud. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Kauba tagastamiseks saatke avaldus e-postile sales@hansab.ee ning märkige kindlasti enda telefoninumber ning pangaandmed. Tagastatav kaup tuleb tuua Hansabi Tallinna kontorisse aadressile Keevise 11. Oleme avatud E-R 9.00-17.00. Kauba eest tasutud raha kanname tagasi 7 tööpäeva jooksul peale kauba füüsilist tagastamist. Saatekulu kliendile ei tagastata.

Klienditeenindus
Küsimuste ja probleemide korral pöörduge palun Hansabi klienditeeninduse poole saates kirja e-postile sales@hansab.ee või helistades telefonil 605 9810.

Kõik e-poe hinnad sisaldavad käibemaksu.