SensMax tutvustas uut süsteemi kliendi rahulolu mõõtmiseks

Kliendi rahulolu saab nüüd mugavalt ja soodsalt uurida kasutades SensMax uuringunuppu. SensMax kliendi rahulolu mõõtmise süsteemi eesmärgiks on klientidelt tagasiside saamine. See aitab kaupmeestel saada klientide tegelikke arvamusi ning teha kindlaks probleemseid kohti, kus on vajalik kliendikogemust parandada ja brändilojaalsust suurendada.

Kliendi rahulolu nuppu on väga lihtne paigaldada mistahes asukohta ilma spetsiaalsete kinnituste ning juhtmeteta, kuna see on juhtmevaba. See kogub klientide vastuseid, mida on võimalik vaadata valmis raportitest kas kaupluste gruppide kaupa või iga kaupluse kohta eraldi. Uuringunupp ühildub SensMax kliendiloendussüsteemiga. See ühendub automaatselt SensMax andmekogujaga ning kliendivastused ilmuvad peakorterisse edastatavates aruannetes. Lisaks on võimalik sisse lülitada automaatne ettevõtte soovitusindeksi (Net Promoter Score) arvutamine.

Kuidas see töötab?

Iga klient saab tagasisidet anda vajutades vastava emotikoniga nuppu. Sisseehitatud filtreerimissüsteem aitab vältida spämmimist. Kliendi tagasiside jääb nupu sisemälusse ning seda on võimalik edastada mistahes kohalikku arvutisse või keskserverisse andmetöötluseks spetsiaalse andmekogujaga. Kliendi rahulolu uuringu tulemusi saab kombineerida kliendiloenduse statistikaga ning kuvada kombineeritud aruannetes.

Tagasi