Telia uues peakontoris tervitab kliente humanoidrobot Pepper

Hansab tõi Telia uude peakontorisse innovaatilise registreerimissüsteemi, mille kasutamisel assisteerib külalisi humanoidrobot Pepper.

Uue kontori kliendialal aitab külalisi vastu võtta, registreerimistoiminguid teha ning töötajaid külalistest teavitada sotsiaalne suhtlusrobot Pepper. Tulevikus on plaanis lisada Pepperile lisafunktsionaalsust, et tehisassistent lahutaks klientide meelt ning jagaks soovijatele infot Telia toodete kohta ja seda lisaks peakontorile ka Telia esindustes üle Eesti.

Pepper on Baltikumis ainulaadne. “On selge, et robootika on muutumas meie elu osaks ning oleme Hansabiga võtnud eesmärgiks seda suunda meie koduturgudel arendada. Täna paneme rõhku kliendikogemuse arendamisele ja Pepper oli selleks esimene loogiline samm. Sellised lahendused aitavad teatud äriprotsesse tõhusamaks muuta,” kommenteeris Hansab Group’I innovatsioonijuht Priit Ivanov. Ta lisab, et humanoidroboti eesmärk ei ole inimtööjõudu asendada:“Robotite abil same teenuseid efektiivsemaks muuta. Inimesed peavad ikka olema, kuid nemad saavad keskenduda keerulisematele ülesannetele”.

Softbank Robotics’i toodetav Pepper on esimene robot, kes suudab tuvastada inimese emotsioone ja kõnemaneere ning vastavalt nendele valida ka sobiva suhtlusstiili. Pepperi peamisteks kasutusvaldkondadeks täna on büroode administreerimine, kauplustes toodete tutvustamine, lennujaamade check-in assisteerimine, järjekorrasüsteemid ja meelelahutus. Lisaks ärivaldkondadele on Pepper populaarne ka koduse meelelahutajana. Softbank Robotics on tänaseks müünud üle 10 000 Pepper roboti ning seda kasutab rohkem kui 2000 ettevõtet üle maailma.

Tagasi