Extenda Retail Solutions tarkvaralahendused kaubandusettevõtetele

Extenda Retail Solutions pakub kaubandusettevõtetele kohandatud lahendusi ja teenuseid tööprotsesside haldamiseks terves kaubandusketis, nii peakontoris kui kauplustes. Lahendus sisaldab spetsialiseeritud tarkvarapaketti, mis hõlmab nii kaubandusketi juhtimist kui raamatupidamis-, palgaarvestus- ja finantsteenuseid.

Süsteem on ülesehitatud kaasaegsele tehnoloogiale fookusega mobiilsusele, innovatsioonile ja efektiivsusele. Paindlik ja tulevikku suunatud platvorm võimaldab süsteemi kohandada vastavalt iga kaubandusettevõtte soovile ja vajadusele.

Extenda Retail Solutions lahendus võimaldab:

  • Kaubandusketi ja kaupluste tootevaliku efektiivne juhtimine -  täielik kontroll kampaaniate, tootevaliku ja hindade üle ning tsentraalne haldus.
  • Kaubandusketi ja kaupluste kaubavaru efektiivne juhtimine - Extenda Retail Solutions lahendus pakub integratsiooni võimalust tsentraallaoga ning tarnijate süsteemiga, et automatiseerida kaubavarude täiendamist ning annab ülevaate toodete saadavuse ja laoväärtuse kohta.
  • Müük läbi erinevate kanalite ehk omnichannel - traditsiooniline müük kaupluses, mobiililahendused, iseteeninduslikud lahendused, veebipoe müük.
  • Aruanded ja info säilitus - kõik andmed on salvestatud ühte kohta ning olemasolevate aruannete muutmine ja uute loomine on lihtne ja kiire.
  • Standardne liides integratsiooni jaoks - tagab informatsiooni jagamise erinevate IT-süsteemide vahel, andmete eksportimine ja importimine on standardiseeritud ning hästi dokumenteeritud.
  • Tulevikus laiendatav keskkond - uute kaupluste lisandumisel kaubandusketti on lihtne kaupluseid süsteemiga liita
  • Kasutajasõbralikkus - iga kasutaja saab vaadata just temale vajalikku informatsiooni temale vajalikul ajal. Süsteemi kasutamine on intuitiivne ja lihtne nii kauplustes kui peakontoris.

CAPTCHA
See küsimus on vajalik, et teaksime kas olete inimene või robot.