Maxima alustas elektrooniliste hinnasiltide testimist

Kui aprillis 2019 võttis Maxima elektroonilised hinnasildid kasutusele Lätis Akropole kaubanduskeskuses asuvas kaupluses, siis nüüd alustati hinnasiltide katsetamist ka Eesti kauplustes. Esimesed hinnasildid paigaldati Õismäe tee 46 asuva kaupluse puu- ja juurviljaletti, järgmisena võetakse hinnasildid kasutusele Haaberstis Ehitajate teel asuvas hüpermarketis ja Pae tänaval asuvas kodukaupluses.

Kaubandus.ee portaalile antud intervjuus ütles Maxima Eesti tegevjuht Marko Põder: „Alustame puuviljadest ja juurviljadest ehk toodetest, millel hinnad sageli vahetuvad,“ ning lisas, et kui testimine õnnestub ja tehniliselt sujub, siis saab Õismäe tee 46 asuvas poes olema kuni 10 000 elektroonilist hinnasilti.

„Täiendavate lahenduste sissetoomine on kliendivaates ostukogemuse kiirendamiseks ja mugavdamiseks ülioluline“, ütles jaeketi tegevjuht. „Hinnasiltide ajakohastamine on kolleegidel kaupluses ja meie klientide silmis üks pidevaid altmineku kohti. Digilahendusega saame minimeerida hinnasiltidega seonduvaid eksimusi ja muuta selliselt elu mugavamaks nii poe personalile kui meie klientidele,“ lisas ta.

Maximasse paigaldatud VUSION hinnasildid on maailma juhtiva elektrooniliste hinnasiltide tootja SES-imagotagi uusim tooteseeria. Hansabi kaubanduslahenduste valdkonnajuhi Anneli Lainese sõnul kasutab SES-imagotagi elektroonilisi hinnasilte 17 000 kauplust 61-s riigis, kokku on paigaldatud 160 miljonit hinnasilti. „VUSION hinnasildid on üliõhukesed, nad võimaldavad mitmevärvilist graafikat ning nende eeliseks on väga lai erinevate suuruste valik“, selgitab Anneli Laines ning lisab, et VUSION hinnasildid on võitnud juba mitmeid mainekaid disaini- ja tehnoloogiaauhindu. 

Tagasi