AS Hansab kutsub Teid osalema kaubandusseminaril "Positiivset kliendikogemust kasvatavad innovaatilised tehnoloogilised lahendused", mis toimub 20. märtsil 2019 Apollo Mustamäe Kinos.

Seminaril otsime vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Kuidas tehnoloogiat tarbija ostukäitumise mõjutajana võimalikult efektiivselt ära kasutada?
  • Kuidas olla jaekaubandusvaldkonnas edukas ajal, mil kaubandus liigub üha enam e-kanalitesse?
  • Kuidas kujuneb tarbija ostuteekond ning kuidas seda paremini kujundada?
  • Millised on maksevahendite tulevikusuunad?
     

Ajakava ja esinejad

Sissejuhatus teemasse

Janno Kallikorm
Hansab AS, juhatuse esimees

Tarbija ostuteekond - millist rolli mängivad selles tavapoed ning e-poed?

Kaidi Reedi
iRetail Eesti OÜ, Eesti uuringujuht
Ettekanne on eesti keeles, sünkroontõlge inglise keelde

Kaidi Reedi on iRetail Eesti uuringujuht. Tal on pikaajaline kogemus tarbijakäitumise ning neuroturunduslike uuringute juhtimises ja läbiviimises. Viimastel aastatel on ta keskendunud ennekõike tarbijate ostuteekonna uurimisele, seda nii traditsiooniliste uuringumeetodite kui ka jaekeskkonnas läbiviidavate pilgutestide abil.

Maksevahendid tarbija (digitaalses) rahakotis – tänased trendid ja tulevikusuunad

Rainer Olt
Eesti Pank, makse- ja arveldussüsteemide osakonna juhtivspetsialist
Ettekanne on eesti keeles, sünkroontõlge inglise keelde

Rainer Olti ülesanne makse- ja arveldussüsteemide eksperdina on hoolitseda selle eest, et makseteenusepakkujad võimaldaksid eestimaalastel kasutada hästi toimivaid makseteenuseid ja arendaksid veelgi tõhusamaid ning omavahel koostoimivaid makselahendusi, mida saaks kasutada lisaks Eestile ka teistes riikides üle kogu Euroopa.

Digital Signage jaekaubanduses

Andres Pillart
Hansab AS, multimeedia ja makselahenduste valdkonnajuht
Ettekanne on eesti keeles, sünkroontõlge inglise keelde

Ettekanne teeb ülevaate meie partnerite uusimatest Digital Signage lahendustest jaekaubandusettevõtetele, mis aitavad oma sõnumit paremini edastada. 

Blending Physical & Digital Shopper Experiences

Paola Saponaro
NCR Corporation, EMEA Retail Business Consultant
Ettekanne on inglise keeles, sünkroontõlge eesti keelde

NCR on pühendunud jaemüüjate aitamisele oma klientidele sujuva ostuteekonna loomisel. NCR tehnoloogiat kasutades tehakse miljoneid müügitehinguid üle maailma ning toetudes oma kogemusele, täiendab NCR pidevalt oma tehnoloogiat, et luua veelgi parem ostukogemus kliendile nii enne müügitehingut, müügitehingu ajal kui pärast seda. Oma ettekandes räägib NCR sellest, kuidas paremini ühendada digitaalne ja füüsiline kaubandus. 

Omnichannel, Digitization and Electronic Price Tags in Retail

Fritz Hanzek
SES-imagotag GmbH, Senior Executive Vice President CEE
Ettekanne on inglise keeles, sünkroontõlge eesti keelde

Jaemüüjad on olukorras, kus online kaubandus pakub igapäevaselt tugevat konkurentsi. Kaupmehed peavad suutma keskenduda oma klientidele, sest isiklik suhtlus ja personaalne lähenemine on see, mis loob kliendi jaoks erineva ostukogemuse. Elektroonilised hinnasildid loovad jaekaupmehe jaoks innovaatilise digitaalse strateegia, mis annab võimaluse ühendada olemasolevad müügikanalid üheks täiuslikuks süsteemiks. 

How to give your customers the retail experience they deserve

Elias Sylwan
Extenda Retail AB, Business consultant & Product manager
Ettekanne on inglise keeles, sünkroontõlge eesti keelde

Extenda Retail ettekanne räägib sellest, kuidas saate oma klientidele pakkuda parimat ostukogemust sõltumata sellest, kas klient sooritab ostu kauplusest koha pealt, e-poest või mobiilirakenduse kaudu.

Edikio Price Tag Solutions -  Innovative and professional price tags

Johanna Schraffl-Grelier
Evolis, Sales Executive
Ettekanne on inglise keeles, sünkroontõlge eesti keelde

Evolis on juhtiv plastikkaartide printerite tootja Prantsusmaalt ning oma ettekandes tutvustavad nad uut lahendust kaupmeestele - plastikust hinnasildid, mis on vastupidavad, lihtsalt puhastatavad ning mida saab ise lihtsalt kujundada ja printida.

From Clicks to Brick – winning in the experience economy

Rowley Smith
Glory Global Solutions GmbH, Regional Manager – EMEA
Ettekanne on inglise keeles, sünkroontõlge eesti keelde

Füüsilise jaemüügikeskkonna areng ja kuidas parem ostukogemus aitab brändi lojaalsust luua.

Seminar on tasuta. 

Palun registreerige end seminarile 16. märtsiks registreerimise vormi kaudu või saates e-kirja aadressile events@hansab.ee. Lisainfo Hansabi turundusspetsialist Britta Kalbachilt, telefon: 5885 3467.
Osad ettekanded on inglise keeles, sünkroontõlkega eesti keelde.

Ajakava

9.00-9.30 Kogunemine ja hommikukohv
  
9.30-9.40 Sissejuhatus teemasse
Janno Kallikorm, Hansab AS juhatuse esimees
  
9.40-10.10 Tarbija ostuteekond - millist rolli mängivad selles tavapoed ning e-poed?
Kaidi Reedi, iRetail Eesti OÜ Eesti uuringujuht
  
10.10-10.40 Maksevahendid tarbija (digitaalses) rahakotis – tänased trendid ja tulevikusuunad
Rainer Olt, Eesti Panga makse- ja arveldussüsteemide osakonna juhtivspetsialist
 
10.40-11.10 Digital Signage jaekaubanduses
Andres Pillart, Hansab AS multimeedia ja makselahenduste valdkonnajuht
  
11.10-11.40 Blending Physical & Digital Shopper Experiences
Paola Saponaro, NCR Corporation, EMEA Retail Business Consultant
 
11.40-12.40 Lõuna
  
12.40-13.10 Omnichannel, Digitization and Electronic Price Tags in Retail
Fritz Hanzek, SES-imagotag GmbH, Senior Executive Vice President CEE
  
13.10-13.40 How to give your customers the retail experience they deserve
Elias Sylwan, Extenda Retail AB, Marketing consultant

13.40-14.10 Edikio Price Tag Solutions - Innovative and professional price tags
Johanna Schraffl-Grelier, Evolis Sales Executive

14.10-14.40 From Clicks to Brick – winning in the experience economy
Rowley Smith, Glory Global Solutions GmbH, Regional Manager – EMEA
 
14.40-15.00 Kohvipaus

15.00 Soovijad saavad vaadata filmi "Mineviku labürindid", filmi info: https://www.apollokino.ee/event/3543

NB! Inglise keelsetel ettekannetel on sünkroontõlge eesti keelde

Registreeri

Asukoht