Ülevaade Hansabi kliendirahulolu uuringust

Septembris viisime läbi iga-aastase kliendiküsitluse, et kliendid saaksid hinnata rahulolu meie toodete, teenuste ja lahendustega. Sel aastal jagas meiega tagasisidet 332 klienti üle Baltikumi, neist 162 Eestist.

Kliendirahulolu indeks saavutas viiepallisel Likerti skaalal 4,3 punkti (Eestis 4,3; Lätis 4,2; Leedus 4,3). Soovitusindeks e NPS (inglise keeles Net Promoter Score) kasvas veidi võrreldes eelmise aastaga, ehk vastavalt 49<57.

Meil on hea meel, et vastajad jätsid palju sisukaid kommentaare. Kliendid ootavad rohkem olemasolevate süsteemide integreerimislahendusi, eriti mis on seotud parkimis- ja läbipääsuhaldusega, iseteeninduslahenduste turvalisusega, energiasäästulahendustega ning parema juurdepääsuga meie iseteenindusplatvormidele. Rohkem peame tähelepanu pöörama töötajate ja tehnikute koolitamisele, kuna tegeleme mõnede väga spetsiifiliste tehnikavaldkondadega.

Täname kõiki küsitlusel osalejaid, tänu teile saame jätkuvalt oma teenuste kvaliteeti tõsta ja saada teile veelgi paremaks partneriks.

Kõigi osalejate vahel loosisime välja 3 Bang & Olufsen juhtmevaba bluetooth kõlarit Beosound Explore, võitjatega on ühendust võetud.

Küsimuste korral või kui teil on jagada veel tagasisidet, võtke palun meiega ühendust.

Rainer Saaron
Hansab AS müügi- ja turundusdirektor
rainer.saaron@hansab.ee
Telefon: +372 508 0970

Tagasi