Visit kliendianalüütika

E-kaubandusega konkurentsis püsimiseks on füüsiliste kaubanduspindade suurima tähtsusega väljakutseks suurepärase kliendikogemuse pakkumine. Kliendikäitumisest arusaamine on võtmetähtsusega edutegur kliendikogemuse parendamiseks. 

Soomest ettevõte Visit on tõeline pioneer kliendianalüütika lahenduste alal. Enam kui 30-aastane kogemus on kliendianalüütikale spetsialiseerunud ettevõttele tänaseks toonud üle maailma üle 4 000 kliendi ning iga aasta loetakse Visiti lahenduste abil üle 10 miljardi külastaja. Visiti terviklik lahendus võimaldab katta kogu klienditeekonna alates mööduvast kliendist kuni kassajärjekorrani. Visiti eripära seisneb selles, et keskne platvorm võimaldab vastavalt vajadusele kasutada mitmesuguseid sensoreid kogumaks erinevat infot kliendikäitumise mõistmiseks. 

Terviklik kliendianalüütika lahendus koosneb kolmest olulisest lülist: sensorid, andmebaas kogutud infoga ning pilvepõhine analüütikaplatvorm. Visiti süsteem võimaldab olenevalt huvigruppidest seada ning jälgida erinevaid mõõdikuid, mis on olulised targemate juhtimisotsuste langetamiseks. Sensorite abil on võimalik mõõta kauplusest mööduvate inimeste hulka, külastajate arvu, korduvkülastajaid ja unikaalseid kliente, külastajate huviobjekte, kaupluses ning erinevatel aladel viibitud aega jne. Samuti on võimalik liidestada süsteemi kolmandate süsteemidega nagu kassatarkvara. Kogutav info on sealjuures anonüümne ning vastab GDPR nõuetele. 

CAPTCHA
See küsimus on vajalik, et teaksime kas olete inimene või robot.