Skip to main content
Esileht
Eesti
  • Global
  • Latvija
  • Lietuva
  • Suomi
  • Lahendused
  • Teenused
  • Referentsid
  • E-pood
  • Liitu Hansabiga
  • Ettevõttest
  • Kontaktid
  • Uudised
  • HELK ehituskaartide tellimine
  • Ostukorv Logi sisse

Search form

Logi sisse
  1. Referentsid
  2. Kaubandus

Qmatic kliendivoo juhtimise lahendus Amserv Autos

Tartu, Eesti

Amserv Auto AS otsustas tõsta klienditeeninduse kvaliteeti võttes Tartu Tähe autosalongis kasutusele Qmatic järjekorrasüsteemi. Lahendus paigaldati teeninduse, keretööde ning varuosade letti kokku 5 töökohaga.  
 
Võttes kasutusele järjekorrasüsteemi ei ole teeninduse kliendid sunnitud seisma füüsilises järjekorras ning saavad ootamise hetkel tutvuda näiteks uute sõidukitega või lõõgastuda autosalongi ootenurgas. Lisaks klienditeeninduskvaliteedi parendamisele on automüüjal võimalik ootavate klientidega tegeledes suurendada läbimüüki või reklaamida teenuseid, mida muul juhul ei märgataks. 
 
Amserv tegutseb 1992. aastast ja on üks suuremaid autode müügi- ning teenindusettevõtteid Baltimaades. Amservil on Eestis ja Lätis 14 autosalongi, mis müüvad ja teenindavad 7 automarki: Toyota, Lexus, Opel, Chevrolet, Hyundai, Peugeot ja Saab.

Rainer Saaron
Müügi- ja turundusdirektor

rainer.saaron@hansab.ee +372 508 0970

KÕik kontaktid

Üldinfo

605 9800

Hooldus

17220

E-post

info@hansab.ee

Vali piirkond

  • Global
  • Eesti
  • Latvija
  • Lietuva
  • Suomi
  • Lahendused
  • Teenused
  • Referentsid
  • E-pood
  • Liitu Hansabiga
  • Ettevõttest
  • Kontaktid
  • Uudised
  • HELK ehituskaartide tellimine
Esileht
Hansab AS
Keevise 11
Tallinn
11415
Estonia

KMKR. Nr. EE100063756

Privaatsuspoliitika