Ekraanide lahendus SEB Innovatsioonikeskuses
Tallinn, Eesti
2017. aasta kevadel avas SEB oma peamajas Tornimäel innovatsioonikeskuse. Innovatsioonikeskuses on suur amfiteatri stiilis seminarisaal ning mitu erineva suurusega seminari- ja nõupidamisruumi. Keskus mahutab kuni 200 inimest ning korraldab ka avatud seminare ja töötubasid.
SEB Pank valis Hansabi Innovatsioonikeskuse tehnika partneriks ning Hansab tarnis ja paigaldas erineva mõõduga ja funktsionaalsusega digitaalseid ekraane, üldhelindussüsteemi ja teenindussaali järjekorrasüsteemi laienduse. Ekraanide tööd ja helindussüsteemi saab juhtida tahvelarvutitest, mis on kasutajatele väga mugav.
Maja neljandal korrusel asuvasse amfiteatri stiilis saali paigaldasime suure videoseina, mis koosneb üheksast omavahel ühendatud 46“ Samsung ekraanist. Ekraanid on disainitud spetsiaalselt videoseina jaoks ning on ülikitsa, vaid 3,5 mm raamiga, mis tagab peaaegu nähtamatute üleminekutega vaatamiselamuse.
Erilist tähelepanu väärib ruumi kõlarite süsteem, sest ruum on väga kõrge ja avatud planeeringuga ning kõlareid ei saanud paigaldada lakke ega seintele, et ei tekiks suurt kõlakoda. Kõlarid tuli paigaldada suunaga allapoole, et heli oleks suunatud kuulajatele ning selleks kasutasime ära eritellimusel tehtud valgustid, mille külge kõlarid sai paigaldada.
Väiksematesse seminariruumidesse paigaldasime Samsungi 55“-65“ ekraanid ning ruumide uste kõrvale 22“ tollised ekraanid, millel kuvatakse infot ruumis toimuvate ürituste kohta. Ekraanide sisu saab hallata Samsung MagicInfo S tarkvara abil. „Timeline“ koridori ehk ajatunnelisse paigaldasime 55“ puuteekraani ning seintele Samsungi tahvelarvutid.
Innovatsioonikeskuse loomise käigus uuendas SEB ka esimesel korrusel oleva klientide teenindussaali lahendusi. Paigaldati suured tootemid ehk ekraanidega reklaamitulbad. Ühte tootemisse sai loodud Eestis ainulaadne integreeritud Q-Matic järjekorrasüsteemi printerilahendus, kus kasutatakse 32“ puutetundlikku ekraani, mis täidab korraga majajuhi ja järjekorrasüsteemi rolli.
Järjekorrasüsteem viidi üle Q-Matic Orchestra platvormile, mis tänu tarkvara laiadele integratsiooni võimalustele aitab luua kaasaegset ja kliendisõbralikumat teeninduskeskkonda. Ootealale laudade sisse integreeriti Elo Touch puuteekraanid, mis on ühendatud järjekorrasüsteemiga. Läbi integratsiooni on klientidel võimalus sisestada süsteemi oma järjekorranumber ja seeläbi on tal võimalus hoida silma peal enda järjekorrastaatusel ja samal ajal anda panga töötajatele infot teemade kohta, mis teda huvitavad, et pangatöötajad teaksid, millele kindlasti teenindamise ajal tähelepanu pöörata.
Teenindussaali uuendamise käigus võeti kasutusele ka Orchestra Concierge tahvelarvuti rakendus, mis võimaldab luua teenindussaali uutmoodi vastuvõtutöötaja ametikoha, kes saab kliente väiksemate murede korral ise kiirelt abistada ning muuta klientidele panga külastus kiiremaks ja sujuvamaks.
Kommenteerib Triin Preem, Innovatsioonikeskuse juht: „Meie soov oli, et Innovatsioonikeskuses oleks paindlik, paljude võimalustega ja kasutajasõbralik audio-videosüsteem. iPadidega juhitav heli- ja pildijuhtimise süsteemi on tõesti väga mugav kasutada ja samuti on hea, et saame heli ja pilti erinevate ruumide vahel suunata nii nagu vaja.“