Hansabi tootevalikusse lisandusid Acreleci iseteeninduslahendused

Acreleci lahendused kujundavad ümber harjumuspärase ostlemis-, einestamis- ja elamisviisi.

Meil on hea meel teatada, et Hansab on täiendanud oma tooteportfelli Acreleci iseteeninduskioskite ja -kassadega.

Iseteeninduse trend kasvab jätkuvalt, laienedes erinevatesse jaemüügi-, toitlustuse-, hotellinduse-, transpordi- ja meelelahutuse keskkondadesse. Kliendid soovivad üha enam ise oma ostlemiskogemust kujundada ja kontrollida. Iseteeninduslahendused pakuvad tarbijatele just sellist kontrolli ja mugavust. Ettevõtja jaoks on iseteeninduse kontseptsioon vahend, mis aitab tal poes viibivate klientide ostlemisteekonda sujuvamaks ja paremaks muuta. See vähendab kassajärjekordi, suurendab teenindusvõimekust, vabastab töötajad kassas istumisest, et nad saaksid keskenduda oma põhiülesannetele ning integreerib klientide veebipõhise/füüsilise poe teekonna järjepidevaks sujuvaks kogemuseks.

Markko Purge, Hansab Groupi müügidirektor:

“Me leiame, et Acreleci lahendused on uuenduslikud ja kliendikesksed ning pakuvad meie Baltikumi kaubandusklientidele lisaväärtust. Acreleci tootevalik pakub lahendusi erinevate ostlemisvajaduste ja -keskkondade jaoks – alustades rõivapoodide, kohvikute ja bensiinijaamadega ning lõpetades kinode, ehituspoodide või supermarketitega. Acreleci tooted sobivad kokku Glory CASHINFINITY™ sularaharingluslahendustega, pakkudes meie klientidele täiendavaid tehnoloogiavõimalusi. Iseteeninduslahenduste edukas rakendamine teistes riikides annab meile kindlustunde, et ka meie piirkonna kaubandussektoris võetakse need hästi vastu.

Need lahendused võimaldavad jaemüüjatel pakkuda tarbijatele valikut ja mugavust. Acreleci ekspertteadmised ja tarkvarale keskendumine oma ATP platvormi näol on eriti muljetavaldavad. Füüsiliste ja digitaalsete kanalite ühendamine sujuvaks kogemuseks võib olla kaubandusettevõtete jaoks tõeline peamurdmiskoht. ATP pakub ettevõtetele arhitektuuri ühtse brändikogemuse haldamiseks ja pakkumiseks, olenemata sellest, kuidas ja kus kliendid parajasti ostlevad. See on meie tulevik ja ettevõtted otsivad lahendusi selle strateegia toetamiseks, et tagada oma brändi jätkuv edu."

Valik Acreleci iseteeninduslahendusi:

K27 – iseteeninduskiosk


K27 iseteeninduskiosk on parimaks lahenduseks käibe suurendamiseks ja kliendikogemuse parandamiseks. See on saadaval nii sise- kui ka välistingimustes kasutamiseks, samuti on see sobilik valik juhul, kui ruumi napib või soovitakse maksimaalset iseteenindusvõimekust.


K22 – kompaktne iseteeninduskiosk


K22 on saadaval seinale kinnitatava, eraldiseisva või tööpinnaga kombineerituna ning sobib igasse müügikeskkonda. Sularaha-, kaardi- ja mobiilimaksevõimalused tagavad selle, et kioskist on kasu kõikidele klientidele, olenemata sellest, kuidas nad maksavad.


S15 – iseteeninduskassa lahendus 


Ideaalne lahendus suurte ostukorvide korral. Kohandatavad valikud, sealhulgas käsiskanner, kaalud ja sularahahaldus, aitavad täita kõik vajadused iseteeninduseks.


ATP – tarkvaraplatvorm jaekaubanduse haldamiseks ja juhtimiseks
ATP on pilvepõhine mitme rakendusega platvorm, mis annab teile kõik digiettevõtte loomiseks ja haldamiseks vajalikud tööriistad ning tehnoloogia, sealhulgas riistvara, tarkvara, sisu ja teenused.


Acreleci lahenduste kohta saab lähemalt vaadata siit: https://www.hansab.ee/et/acrelec-iseteeninduslahendused

Rohkem infot:

Helen Lutsoja
Hansab AS kaubanduslahenduste müügijuht
helen.lutsoja@hansab.ee
Telefon: +372 5623 0867

Tagasi