Hinnad, multimeedia ja kliendianalüütika - kõik õnnelikult koos ühes tootes

Uuendusliku tehnoloogiaga Vivid Tech interaktiivsed hinnasildid annavad võimaluse kuvada ekraanil toote hinda, selle laoseisu, sidustooteid, kasutusvõimalusi ning tänu intelligentsele andurile ka kliendikäitumist analüüsida. 
 
Paberist hinnasiltide väljavahetamise vajadusest on mõeldud ja räägitud juba aastaid. Üheks alternatiiviks on siiani olnud elektroonilised hinnasildid, mis tagavad samad hinnad nii ostualal kui kassasüsteemis, vabastavad klienditeenindajad pabersiltide lõikamisest ja asendamisest ning pakuvad muid lisarakendusi, nagu ka varasemalt kirjutanud oleme (https://www.hansab.ee/et/palju-enamat-kui-lihtsalt-hinnasilt). 
 
Uuendusliku tehnoloogiaga 4-tollised Vivid Tech interaktiivsed ekraanid pakuvad elektrooniliste hinnasiltide kõrvale teise vägagi atraktiivse alternatiivi, millega kaupluses kliendi pilku püüda. Värviline puutetundlik ekraan annab võimaluse näidata lisaks toote hinnale ka selle koostist, sidustooteid, kasutusvõimalusi kampaaniapakkumisi, laoseisu ja palju muud kliendile huvitavat. Ekraanile on võimalik lisada ka keelevalik ning kuvada hinda erinevates valuutades, mis on praktilise väärtusega ostukohtades, kus liigub rohkem turiste. 
 
Andmed on kaupmehe valuuta
 
Ekraanidesse on paigaldatud intelligentsed andurid, mille abil saab koguda infot kliendikäitumise kohta: kui palju inimesi ekraanist möödus, kui mitmed neist peatusid, kaua tooteid vaadati, milliseid lehti ekraanil vaadati jne. Nende andmete abil on võimalik näidatav sisu kliendi jaoks olulisemaks muuta. Kui viia omavahel kokku müüginumbrid ning ekraanidel kuvatav info, siis on võimalik sellest omakorda järeldused teha, mis müüginumbreid tõsta aitavad. 
 
Kaupmehe jaoks annavad interaktiivsed hinnasildid mitmeid valikuid. Ühelt poolt on võimalik kõiki pakutavaid funktsioone ise ära kasutada, samas saab ekraane kampaaniapõhiselt oma hankijatele välja rentida. Ajal, mil kliendid otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, annavad interaktiivsed hinnasildid võimaluse konkurentidest eristuda ning kliendile olulist sisu pakkuda. Analüüsides saadud andmeid on võimalik luua lisaväärtus nii kauba müüjale kui ka ostjale, nii et kokkuvõttes võidavad kõik. 

Rohkem infot:

Anneli Laines
Hansab AS kaubanduslahenduste valdkonnajuht
anneli.laines@hansab.ee
Telefon: +372 605 9817

Tagasi