Tervishoiuasutused otsivad üha enam lahendusi, mis aitaksid parandada patsiendikogemust ja samal ajal tõhustada töökorraldust. Iseteeninduskioskid pakuvad mõlemat. Need on patsiendile mõeldud puuteekraaniga seadmed, mis võimaldavad kiiresti ja iseseisvalt läbida mitmeid esmaseid toiminguid ilma registratuuri järjekorda seadmata.
Võta meiega ühendustIseteeninduskiosk aitab ennetada koormust registratuuris ning loob võimaluse personali paremini ümber suunata sisulisematele ülesannetele. Tervishoiuasutuse vaates tähendab see kulude kokkuhoidu ja suuremat protsesside efektiivsust, patsiendi jaoks aga kiiremat ja mugavamat teenindust, kus väheneb ootamine ja segadus.
Kioski kaudu saab patsient end tuvastada kas ID-kaardi, Mobiil-ID, või Smart-ID abil. Seejärel avaneb talle isiklik kasutajavaade, mille kaudu on võimalik registreerida saabumine vastuvõtule, broneerida uus aeg arsti juurde, tasuda visiiditasu või muud arved ning saada juhised, kus asub vastava arsti kabinet. Vajadusel saab kioskist printida ka järjekorranumbri või juhised paberkandjal.
Iseteeninduskioskid sobivad kasutamiseks nii haiglates, polikliinikutes kui ka eraarstikeskustes. Lahendus on täielikult kohandatav vastavalt asutuse töökorraldusele ja infosüsteemidele ning võimaldab vajadusel kasutada mitut keelt, kaasa arvatud eesti, vene ja inglise.