Kõige lihtsam lahendus saamaks infot kaupluse üldise külastatavuse kohta on infrapunatehnoloogial põhinev kliendiloendur, mis paigaldatakse kaupluse sissepääsule. Sageli on sellel tehnoloogial töötav kliendiloendur integreeritud ka turvaväravatesse. Üldjuhul on võimalik antud loenduritega saada külastatavuse info kätte ka kellaajaliselt, mis võimaldab planeerida paremini tööjõuressurssi kaupluse avamisaegadel.
Videoanalüütika on viimastel aastatel üks enim arenenud tehnoloogiaid, mis on integreeritud ka kliendianalüütikasse. Kaamerapõhine kliendiloendus on infrapunatehnoloogiast täpsem ning rohkem võimalusi pakkuv. Üha levinumad on 3D kliendiloenduskaamerad, mis paigaldatakse kaupluse sissepääsule või lakke ning mis vaatleb valitud pinda ülalt. Olenevalt mudelist ja paigalduskõrgusest suudab üks kaamera vaadelda kuni ca. 65 m² pinda, kuhu on võimalik määrata enim huvi pakkuvad alad, kus klientide tegevuste kohta andmeid kogutakse. Lisaks üldisele külastatavusele, võimaldab 3D kaamera abil töötav lahendus aru saada, mida klient kaupluses teeb, kus käib ning millistes tsoonides kui palju aega veedab. Selline info võimaldab mõõta näiteks turunduse efektiivsust või ka teeninduse kiirust. Osade kaamerapõhiste kliendianalüütika lahenduste puhul on võimalik koguda andmeid isegi külastajate soo, vanuse, etnilise grupi või emotsioonide kohta.
Tänapäeval on enamikul inimestest taskus nutitelefonid. Ka seda saab klientide paremaks tundmaõppimiseks ära kasutada. Wifi-analüütika sensor loeb sellisel juhul sisselülitatud wifi funktsiooniga seadmeid ning võimaldab aru saada, kui paljud külastajatest on mingil ajaperioodil korduvad ning kui paljud on unikaalseid. Samuti on võimalik aru saada kliendi liikumisteekonnast ning kui paigaldada sensor ka kaupluse esisele alale, saada teada konversioonimäär, kui paljud mööda jalutavatest potentsiaalsetest klientidest tegelikult kauplust külastavad.