Skip to main content
Esileht
Eesti
  • Global
  • Latvija
  • Lietuva
  • Suomi
  • Teenused
  • Referentsid
  • Liitu Hansabiga
  • Ettevõttest
  • Kontaktid
  • Lahendused
  • Uudised
  • E-pood
  • HELK ehituskaartide tellimine
  • Ostukorv Logi sisse

Search form

Logi sisse
  1. Referentsid
  2. Tervishoid

Hansabi automaatsed lahendused Viljandi uues haiglakompleksis

25.11.2025

Viljandi, Eesti

2025. aasta suvel avas uksed Viljandi uus haigla- ja tervisekeskus, mis koondab tervise- ja sotsiaalteenused ühe katuse alla. Tervikumis töötab ligi 500 inimest ning igapäevaselt külastavad seda paljud patsiendid. Hansab paigaldas uude haiglasse Cleveroni pakiautomaadi ja Qmatic Orchestra järjekorrasüsteemi, et muuta kogu töövoog sujuvamaks.

Cleveroni kapp toetab siselogistikat

Haiglas liiguvad iga päev erinevad dokumendid ja muud saadetised, mis peavad jõudma kiirelt ja turvaliselt õigete inimesteni. Kui üleandmised toimuvad ainult omavaheliste kokkulepete kaudu, kulub sellele palju aega. Cleveroni kappi saab kasutada nii haigla siseste dokumentide kui ka väliste pakkide vastuvõtmiseks.

Saadetise saab kappi jätta täpselt siis, kui töötajale või kullerile sobib, ning adressaat saab selle välja võtta talle sobival hetkel. Kapi ust saab avada vaid koodiga, mis tagab, et saadetis oleks turvalises kohas. Süsteem saadab adressaadile kohese teavituse, kui pakk on kohal. Nii muutub administratiivsete ja muude sisemiste toimingute logistika märksa tõhusamaks ning viivitusi tekib vähem, sest saatmisprotsess ei sõltu enam kellegi ajagraafikust. 

Qmatic Orchestra järjekorrasüsteem muudab visiidi sujuvamaks

Oluline on, et patsient jõuaks vajalike teenusteni kiiresti ning ilma takistusteta. Qmatic Orchestra järjekorrasüsteem toetab seda kogu teekonna vältel alates registreerimisest kuni vastuvõtuni.

Patsiendi visiit algab pearegistratuurist või osakonna vastuvõtust, kus ta identifitseeritakse ning talle antakse järjekorranumber. See number seotakse haigla infosüsteemis konkreetse visiidiga. Sealt liigub info automaatselt Qmatic Orchestra platvormi, mis suunab patsiendi edasi ootealasse.

Ootealades on paigaldatud üle 30 ekraani, mis kuvavad kutsungeid reaalajas. Kui on patsiendi kord, ilmub tema number ekraanile koos suunava infoga.

Kabineti juures olev ekraan annab märku, millal patsient võib siseneda. Sellise ekraaniga varustatud kabinette on haiglas kokku üle 150. Töötaja teeb kutsungi haigla infosüsteemist, kust info liigub otse järjekorraplatvormile ja ekraanidele. Samal ajal saadab süsteem ka signaali haigla ligipääsulahendusele, mis avab ukse automaatselt ja patsient saab siseneda kabinetti. 

Hansabi roll uue haigla valmimisel

Hansabi töö ei piirdunud ainult seadmete paigaldamisega. Oluline oli mõista haigla töökorraldust ja leida lahendused, mis sobituvad nende igapäevasesse rütmi. Toetasime nii planeerimist, kasutuselevõttu kui ka hilisemat hooldust, et süsteemid töötaksid stabiilselt ja usaldusväärselt.

Vaata videot:

Rohkem infot:

Kristo Kaljuvee
Valdkonnajuht

kristo.kaljuvee@hansab.ee +372 605 9800

KÕik kontaktid

Üldinfo

605 9800

Hooldus

17220

E-post

info@hansab.ee

Vali piirkond

  • Global
  • Eesti
  • Latvija
  • Lietuva
  • Suomi
  • Teenused
  • Referentsid
  • Liitu Hansabiga
  • Ettevõttest
  • Kontaktid
  • Lahendused
  • Uudised
  • E-pood
  • HELK ehituskaartide tellimine
Esileht
Hansab AS
Keevise 11
Tallinn
11415
Estonia

KMKR. Nr. EE100063756

Privaatsuspoliitika