Skip to main content
Esileht
Eesti
  • Global
  • Latvija
  • Lietuva
  • Suomi
  • Lahendused
  • Teenused
  • Referentsid
  • E-pood
  • Liitu Hansabiga
  • Ettevõttest
  • Kontaktid
  • Uudised
  • HELK ehituskaartide tellimine
  • Ostukorv Logi sisse

Search form

Logi sisse
  1. Referentsid
  2. Kaubandus

Qmatic kliendivoo juhtimise lahendus Starmani esindustes

Tallinn, Eesti

Starman AS laiendas 2015. aastal oma teeninduste võrku ning avas uue kujunduskontseptsiooniga teenindused nii Tallinnas, Tartus kui Jõhvis. Klientide efektiivsemaks teenindamiseks võeti kasutusele Qmatic Solo järjekorrasüsteem. Kasutusel on puutetundliku ekraaniga printer ning järjekorrasüsteem on personaliseeritud vastavalt Starmani firmagraafikale.

Starman on 1992. aastal asutatud Eesti telekommunikatsiooniettevõte pakkudes koduseid meelelahutus- ja telekommunikatsiooniteenuseid televisiooni-, interneti- ning telefoniteenuse näol. Starmanil on kaks klienditeenindust Tallinnas, üks Tartus ja üks Jõhvis. 

Rainer Saaron
Müügi- ja turundusdirektor

rainer.saaron@hansab.ee +372 508 0970

KÕik kontaktid

Üldinfo

605 9800

Hooldus

17220

E-post

info@hansab.ee

Vali piirkond

  • Global
  • Eesti
  • Latvija
  • Lietuva
  • Suomi
  • Lahendused
  • Teenused
  • Referentsid
  • E-pood
  • Liitu Hansabiga
  • Ettevõttest
  • Kontaktid
  • Uudised
  • HELK ehituskaartide tellimine
Esileht
Hansab AS
Keevise 11
Tallinn
11415
Estonia

KMKR. Nr. EE100063756

Privaatsuspoliitika