SYNLAB kasutab klientide teekonna haldamiseks ja korraldamiseks Qmatic järjekorrasüsteemi

SYNLAB Eesti on suurim meditsiinilabor Eestis, mis tegutseb juba aastast 1995. SYNLABi põhitegevuseks on laboriteenuse pakkumine oma lepingulisele klientidele – perearstidele, ambulatoorse ja statsionaarse eriarstiabi osutajatele, töötervishoiukeskustele, erinevatele riiklikele institutsioonidele ja eraisikutele.

Mugav ja tõrgeteta klienditeekond on tänapäevase teenindusprotsessi alus. Kaasaegne järjekorrasüsteem võimaldab pakkuda kliendile paremat teeninduskvaliteeti, tagada lühemad ooteajad ning paremad töötingimused ka töötajatele.

Klientide teekonna haldamiseks ja korraldamiseks on SYNLAB võtnud kasutusele Qmatic Orchestra järjekorrasüsteemi, mis võimaldab tsentraalselt juhtida üle Eesti paiknevate teeninduspunktide tööd.   

Qmatic Orchestra on loodud erinevate esinduste järjekordade keskseks haldamiseks. Orchestra on veebipõhine, moodul struktuuriga rakendusplatvorm, mis on välja töötatud teenindussaali ja ettevõtte tasandil kasutatavate lahenduste jaoks. Süsteem ühendab endas kliendilahendused, teenindaja tarkvara, traditsioonilise järjekorrasüsteemi riistvara ning järelteenindusmoodulid.

Rohkem infot:

Kristo Kaljuvee
Hansab AS automaatsete lahenduste valdkonnajuht
kristo.kaljuvee@hansab.ee
Telefon: +372 5918 9198

Tagasi