
Ülevaade Hansabi 2025. aasta kliendirahulolu uuringust
Aitäh kõigile, kes võtsid hetke, et vastata meie 2025. aasta kliendirahulolu uuringule! Eestis osales tänavu küsitluses 167 inimest - veidi vähem kui eelmisel aastal (200), kuid meil on väga hea meel, et olete meie teenuste ja koostööga jätkuvalt rahul.
Eesti rahuloluindeks jäi samale tasemele nagu mullu ehk 4,3 (5-palli skaalal). NPS (Net Promoter Score) ehk soovitusindeks langes veidi — 65-lt 62-le.
Tulemused näitavad, et Eesti kliendid väärtustavad jätkuvalt Hansabi professionaalset lähenemist. Siiski tõid vastajad välja ka mitmeid parenduskohti – näiteks segadus kontaktisikute osas ja viivitused tehniliste murede lahendamisega.
Kliendid ootavad Hansabilt jätkuvat arengut — nii olemasolevate süsteemide (nt pargitud sõidukite andmete kuvamine) täiustamist kui ka uute lahenduste lisamist. Soovituste hulgas toodi välja soov laiendada iseteeninduse ja kassalahenduste valikut, pakkuda kontaktivabu ja isikutuvastusel põhinevaid lahendusi ning parandada teeninduse reageerimiskiirust.
Uuringus osalejate vahel loosisime välja 2 Tumi Alpha Bravo Navigation seljakotti. Võitjatega on võetud ühendust.
Küsimuste korral või kui teil on jagada veel tagasisidet, võtke palun meiega ühendust.
Rainer Saaron
Hansab AS müügi- ja turundusdirektor
rainer.saaron@hansab.ee
Telefon: +372 508 0970