Ülevaade Hansabi kliendirahulolu uuringust

Septembris viisime läbi iga-aastase kliendiküsitluse, et kliendid saaksid hinnata rahulolu meie toodete, teenuste ja lahendustega. Kokku osales küsitluses 219 klienti üle Baltikumi, neist 100 Eestist. Üle poole vastanutest (53%) on teinud meiega koostööd rohkem kui 5 aastat.

Üldiseks rahuloluindeksiks tuli Eestis viiepallisüsteemis 4,2 punkti, mis on veidi kõrgem kui eelneva aasta tulemus 4,0 punkti.

Kõige kõrgemalt hinnatakse Hansabi brändi ning tuntust Eesti turul, tulemuseks keskmiselt 4,4 punkti. Kõrgelt hinnati ka meie töötajate suhtlusoskust ning oma toodete ja teenuste tundmist. Eelmise aastaga võrreldes on enim paranenud lahendatud intsidentide kohta tagasiside saamine ning jätkame ka edaspidi tegevustega, et head taset hoida. 

Täname kõiki küsitlusest osavõtjaid, hindame kõrgelt kõiki kirjutatud kommentaare ja soovitusi! Tänu teile saame jätkuvalt oma teenuste kvaliteeti tõsta ja saada teile veelgi paremaks partneriks. Kõigi osalejate vahel loosisime välja elektritõukeratta Segway Ninebot Kickscooter ES2, võitjaga on ühendust võetud.

Küsimuste korral või kui teil on veel tagasisidet jagada, võtke palun meiega ühendust.

Rainer Saaron
Hansab AS müügi- ja turundusdirektor
rainer.saaron@hansab.ee
Telefon: +372 605 9816

Tagasi