VUSION elektroonilised hinnasildid

Hansab on maailma suurima elektrooniliste hinnasiltide tootja VUSION esindaja Eestis.

Elektroonilised hinnasildid on kasulikud nii klientidele kui kauplustele, tagades samad hinnad nii hinnasildil kui kassas. Hindade käsitsi muutmine on aeganõudev ning kulukas, elektrooniliste hinnasiltide puhul toimub hindade muutmine hetkega, võimaldades kaupluse personalil keskenduda suurema lisandväärtusega ülesannetele.

Võta meiega ühendust
  • EFEKTIIVSUS
    Hinna- ja tooteinfo muutmine hetkedega
    EFEKTIIVSUS
    Hinna- ja tooteinfo muutmine hetkedega

    Paberhinnasiltide kasutamise korral on reeglina hinnamuutuste korral kaupluse töötajate ülesandeks pandud hinnasiltide printimine, lõikamine, paigaldamine jne. Võib ette kujutada kui tööjõumahukas on selline protsess kui ettevõttel on mitmeid kaupluseid ja tuhandeid tooteid ühes kaupluses ning kui keeruline on tagada, et hinnamuutuse korral jõuaksid uued hinnasildid kiiresti toote juurde. Elektrooniliste hinnasiltide süsteemi korral jõuab info hinnasildile hinnamuutuse korral hetkedega ning on välistatud olukord, kus kassasse jõudes selgub, et hind kassas ja hinnasildil on erinev.

  • INNOVAATILISUS
    Palju enamat kui lihtsalt hinnasilt
    INNOVAATILISUS
    Palju enamat kui lihtsalt hinnasilt

    VUSION elektrooniliste hinnasiltide süsteemiga on võimalik jälgida ka seda, millised tooted on riiulist otsa saanud. Selleks paigaldatakse toote vastas olevale riiulisse kaamera, mis jälgib riiulit ning fikseerib selle, mis on lõppemas ja teavitab olukorrast töötajaid, kes saavad kontrollida, kas kaup on laos olemas või tellimuses. Lisaks kaamerale, mis riiulites toimuvat olukorda fikseerib, on võimalik etiketile seadistada ka QR-kood. See võimaldab kliendi suunata koodi skaneerimise järel enda ettevõtte e-poodi või huvipakkuva toote põhjalikuma teabetekstini.

  • ATRAKTIIVNE TURUNDUSKANAL
    Kulu saab osavalt pöörata tuluks
    ATRAKTIIVNE TURUNDUSKANAL
    Kulu saab osavalt pöörata tuluks

    VUSION Rail LCD-riiulireklaamid võimaldavad kaupluse külastajatele turundussõnumeid edastada otse riiulilt. Tegemist on LCD-ekraaniga, mis on võtnud riiulisiini kuju. Neis saab soovi korral näidata videoid või kuvada kaupa tutvustavat teksti. Turunduslikult on tegu efektiivse lahendusega, mille vastu võiks huvi tunda nii kaupmees kui kaupluses toodet müüv tootja. Kaupmees saab selliste ekraanide puhul rentida tootjale konkreetse riiulipinna välja ehk sellele lahendusele kuluva raha saab kiiresti pöörata tuluks.

  • RAHULOLEVAD KLIENDID JA TÖÖTAJAD
    VUSION elektrooniliste hinnasiltide kasutegurid:
    RAHULOLEVAD KLIENDID JA TÖÖTAJAD
    VUSION elektrooniliste hinnasiltide kasutegurid:

    ▶ Hinna- ja tooteinfo muutmine hetkedega
    ▶ Dünaamilise hinnastuse võimaldamine
    ▶ Täpne ja tsentraalne ülevaade kaupluses toimuvast
    ▶ Kokkuhoid tööjõukuludelt
    ▶ Võimalus efektiivistada kaupluse tööprotsesse
    Võimalus kasutada hinnasilte turunduskanalina
    Kliendi ostukogemuse parendamine
    Kliendi- ja töötajate rahulolu parendamine

Vaata meie referentse

Elektroonilised hinnasildid Esvika kauplustes

Esvika Elekter AS on alates 1993. aastast tegutsev juhtiv elektrimaterjalide müügiga tegelev ettevõte, pakkudes klientidele suurimat valikut elektritarbeid Eestis. 

Vaata lähemalt
Elektroonilised hinnasildid Euronicsi uue kontseptsiooniga kauplustes

2022.

Vaata lähemalt
Elektroonilised hinnasildid Telia esindustes

Telia on Eesti juhtiv telekommunikatsiooniettevõte, mis pakub laia valikut mobiili-, interneti-, TV- ning IT- ja küberturvalisuse lahendusi nii era- kui äriklientidele. 

Vaata lähemalt
Elektroonilised tootesildid Tervise Cateringi buffet' laudades

Elektroonilistel hinna- ja tootesiltidel võib olla mitmeid erinevaid kasutusviise – Tervise Catering võttis need uuendusliku lahendusena kasutusele oma buffet' laudades.

Vaata lähemalt

Klientide tagasiside

  • "Telia on hea meelega valmis kasutama moodsaid lahendusi, mis toetavad digitaliseerumist ning aitavad parandada efektiivsust. Lisaks sellele on elektroonilised hinnasildid keskkonnasõbralikud, toetades Telia väärtusi keskkonnahoiu ja jätkusuutlikkuse vallas."

    - Katre Liiberg, Telia müügi- ja teenindusüksuse juht

  • "Tööjõukulude kasvades on mõistlik hindade muutmist automatiseerida. Kuigi esmapilgul paistab elektroonilise hinnasildi tükihind kulukam kui paberhinnasildi puhul, siis tänaste tööjõukuludega tasub see end ära. Elektroonilised hinnasildid aitavad tõsta tööjõu efektiivsust, välistada inimlikke eksitusi ja pakkuda paremal tasemel klienditeenindust, sest kliendikonsultandid saavad keskenduda oma põhitööle."

    - Kaidi Kelt, Euronicsi jaekaubanduse juht

  • "Kuna kõik sündmused liiguvad aina jätkusuutlikumate lahenduste poole, on igasugune arendus selles valdkonnas vajalik. Meie eesmärk on vähendada ühekordsete toodete kasutamist ja anda oma panus keskkonnareostuse vähendamisse. Käime koos teiste jätkusuutlike ettevõtetega samal teekonnal, et muuta maailm puhtamaks."

    - Argo Kuusik, Tervise Cateringi müügijuht

  • "Elektroonsed hinnasildid otsustasime kasutusele võtta, kuna paberist hinnasiltide printimine, lõikamine ja õige koha otsimine tekitas tohutult palju lisatööd. Kui mõnel tarnijal muutus hinnakiri, võttis meie inimesel müügisaalis olevate hindade vahetamine vähemalt ühe päeva. Tänu elektroonsetele hinnasiltidele jääb see ajakulu ära ning töötaja saab keskenduda meie põhitegevusele – kauba müümisele."

    - Agne Kaasik, Esvika müügisaali juhataja

Võta meiega ühendust

CAPTCHA
See küsimus on vajalik, et teaksime kas olete inimene või robot.